Bedrijfsomschrijving
Jouw nieuwe werkgever is een groothandel die levert aan de slager, de bakker, cateringbedrijven en de horeca. Klantvriendelijkheid, kwaliteit en service staan hoog in het vaandel. Jouw team is een heel divers team waar jij helemaal jouw draai kan vinden! Jouw nieuwe werkplek is gevestigd in Noordwijk (op de grens van Katwijk en Rijnsburg).
FunctieomschrijvingAls administratief medewerker regel jij alles binnen de organisatie en tussen de klanten. Telefonische bestellingen aannemen, het administratief verwerken van deze bestelling en het contact met de accountmanagers zorgt ervoor de jouw dagen voorbij vliegen en dat geen dag hetzelfde is. Jij bent verantwoordelijk voor retourzendingen, onderhoudt contact met de klanten en zorgt samen met jouw team voor de verkoopanalyses zodat de juiste voorraad beschikbaar is in het magazijn en jij je klanten niet hoeft teleur te stellen
Functie-eisenFunctie: | Administratieve medewerkers, algemeen |
Startdatum: | 20-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 13 – 14 |
Uren per week: | 10 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met WerkTalent via kimberlyvannieuwkoop@mail.werktalent.nl of 31649423703. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hillegomkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hillegom via Hillegomkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Hillegomkrant.nl.
© Hillegomkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.