Administratieve medewerker HR support 20- 24 uur
Vacature categorie: Administratrief medewerker HR support
Type vacature: Part Time
Vacature locatie: Haarlem
Heb jij affiniteit met HR - gerelateerde administratieve werkzaamheden? Dan hebben wij de perfecte tijdelijke functie voor jou! ThuiszorgInHolland is op zoek naar een gemotiveerde medewerker die tijdelijk onze afdeling personeelszaken kan ondersteunen, met als standplaats Haarlem.
Mocht de ondersteuning langer nodig zijn, dan hebben wij de intentie om het te verlengen!
Als administratief medewerker HR support bij ThuiszorgInHolland speel je een essentiële rol in ons team. Als administratief medewerker zul je een sleutelrol vervullen in het verwerken van diverse administratieve handelingen in onze systemen. Daarnaast ben je o.a. verantwoordelijk voor:
* Het bijhouden van gegevens rondom de sollicitaties in verschillende systemen en databases.
* Het archiveren van documenten en het bijhouden van dossiers.
* Het beheren van verlofregistraties en het verwerken van ziekmeldingen.
* Het ondersteunen in administratieve werkzaamheden rondom contracten
* Het verzorgen van personeelsadministratie bij in- en uitdiensttreding.
Functie-eisen:
• Minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau.
• Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
• Accuraat en analytisch sterk.
• Sociaal vaardig en een goed empathisch vermogen.
Wat bieden wij:
Wij bieden een uitdagende functie voor 7 maanden binnen een dynamische en groeiende organisatie, met een marktconform salaris tussen de €14,61 tot €16.72 bruto per uur en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Je komt te werken in een prettige en informele werksfeer waarin samenwerking centraal staat.
Bij ons kun je rekenen op een plezierige werkomgeving en flexibele uren, die in overleg worden vastgesteld.
Daarnaast verzorgen wij de pensioenopbouw via pensioenfonds Zorg en Welzijn, waarbij wij 50% bijdragen. Ook bieden we vakantiegeld van 8% per jaar en een eindejaarsuitkering van 8,33% per jaar. Daarnaast vergoeden we je reiskosten.
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Stuur dan je sollicitatiebrief en CV naar ons HR-team via . Voor vragen kun je rechtstreeks bellen met . Wij kijken uit naar je reactie!
Functie: | administratieve medewerker hr support |
Startdatum: | 05-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 20 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met ThuiszorgInHolland via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hillegomkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hillegom via Hillegomkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Hillegomkrant.nl.
© Hillegomkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.