Vacature Administratieve Ondersteuning

Administratieve Ondersteuning in Haarlem

Krans Notarissen

Notarieel ondersteuner (Sectie Ondernemingsrecht) - niveau medior

Overzicht

Als Notarieel ondersteuner bij ons middelgrote notariskantoor in Haarlem speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze juridische professionals op de sectie Ondernemingsrecht.
Krans Notarissen behoort tot één van de grootste notariskantoren in Haarlem en onderscheidt zich door met gespecialiseerde juristen over de volle breedte op alle notariële rechtsgebieden diepgang te bieden in haar dienstverlening.

De sectie Ondernemingsrecht bestaat uit vier juristen, een para- legal en administratieve ondersteuning. Hier pas jij met je administratief talent precies tussen.
Wat verwachten wij van jou?

Taken en Verantwoordelijkheden, administratieve ondersteuning

1. Dossierbeheer:
  • Aanmaken en voorbereiden van dossiers.
  • Gegevens invoeren van cliënten en stukken opvragen in de dossiers.
  • Ondersteuning bij opstellen offertes.

2. Correspondentie en Communicatie:

  • Correspondentie voeren met cliënten en derden.
  • Opstellen van afschriften en facturen.
  • Voorbereiden en notuleren (actielijst) van sectievergaderingen.

3. Juridische Akten:

  • Basis (concept) akten opstellen.
  • Passeerklaar maken van notariële akten.

4. Agendabeheer en Planning:

  • Agendabeheer en afspraken inplannen.

Functie-eisen

Om de steun en toeverlaat voor de sectie Ondernemingsrecht te kunnen zijn voldoe je aan de volgende criteria:
  • Secretariële Opleiding of Relevante Werkervaring.
  • Ervaring met CODEX is een pré (maar geen must).
  • Een à twee 2 jaar ervaring als Notarieel ondersteuner op de sectie Ondernemingsrecht.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Enthousiast en bereid om in een modern team te werken.
  • Woonachtig in Haarlem of omgeving.
  • Minimaal vier dagen per week beschikbaar.

Aanbod

Je treedt direct in dienst bij ons notariskantoor als Notarieel Secretaresse.
Daarnaast ontvang je:
Een informele en gezellige, 'no nonsense' werksfeer, een gedegen opleiding in een professioneel geautomatiseerde werkomgeving, betrokken begeleiding van een team met enthousiaste collega's en uiteraard een marktconform salaris.

Meer informatie over ons kantoor kun je vinden op www.kransnotarissen.nl



Functie:administratieve ondersteuning
Startdatum:29-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Netwerk Notarissen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures hillegom
  2. Administratieve Ondersteuning Netwerk Notarissen 29-05-2024

Bekijk ook andere vacatures