Vacature Adviseur Bedrijfsvoering

Adviseur Bedrijfsvoering in Haarlem

GGZ InGeest HCH 042 0404

Amsterdam

32 - 36 uur/wk

Reageren voor 1 juli 2024

Corporate Recruiter

Quirine de Lanoy

In de vacature staat een contactpersoon voor inhoudelijke vragen. Heb je algemene vragen? Neem dan contact op met mij.


GGZ inGeest zoekt een adviseur bedrijfsvoering voor het cluster KlC

Als adviseur bedrijfsvoering speel je een sleutelrol in de organisatie. Dankzij jouw team draait de organisatie op rolletjes, zodat specialisten en verpleegkundigen de best mogelijke zorg aan cliënten kunnen verlenen. Je denkt altijd één stap vooruit en je signaleert doorlopend verbeterpunten in de dagelijkse dienstverlening. Zo draag je iedere dag bij aan de beste zorg, zowel voor je collega's als voor hun cliënten.

Passende zorg voor cliënten

  • Het zorgcluster KIC omvat onze klinieken, intensive home treatment en crisisdienst en bevindt zich in de regio's Amsterdam - Amstelland en Zuid-Kennemerland. Het cluster bestaat uit 13 klinische afdelingen en 2 crisisdiensten

  • Het cluster levert klinische en acute ambulante zorg aan cliënten met een ernstige psychiatrische aandoening.

  • Je maakt deel uit van het managementteam van het cluster en bent een volwaardig business partner van de twee directeuren aangaande financiën en de bedrijfsmatige elementen in de uitvoering van het jaarplan en onderliggende projecten.

Passende zorg voor jou

  • Je gaat bijdragen aan de vier pijlers van de meerjaren doelstellingen van GGZ inGeest: optimalisatie van de zorglogistiek - doelmatigheid zorgaanbod - intensieve behandelingen - strategische personeelsplanning. De hoofdpijlers van GGZ inGeest vormen bij het realiseren van het beleid en de doelen het uitgangspunt. Aan jou om die scherp in het vizier te houden. Je levert een belangrijke bijdrage aan de deskundigheidsontwikkeling van bedrijfskundige kennis binnen het MT.

  • Je bent verantwoordelijk voor het coördineren van meerdere programma's en projecten binnen jouw cluster.

  • Voorbeelden van andere werkzaamheden:
    • Onderhouden handmatige rapportages op basis van Valuecare t.b.v. managers en directie;

    • Vertalen van informatie t.b.v managers;

    • Linkin pin tussen directie-control-management (o.a. voor begrotingsproces);

    • Excel kennis, bij voorkeur BI en Valuecare;

    • Adviseren bij nieuwe initiatieven en projecten, o.a. input leveren voor business case;

    • Ondersteunen managers in voorbereiding op een business review met directie.

  • Je brengt op basis van draagvlak, projectvaardigheden en bedrijfskundig inzicht samen met het zorgcluster de doelstellingen en jaarplannen tot implementatie.

  • Je bent innovatief en scherp analytisch en ondersteunt bij het uitvoeren van onze ambitieuze doelstellingen. Je draagt zorg voor het ontwikkelen, implementeren en uitvoeren van tactisch beleid met name op het gebied van bedrijfsvoering binnen het cluster.

  • Je werkt samen met de directeuren (aan wie je rapporteert) en de zorgmanagers van het cluster. Daarnaast heb je een zeer nauwe samenwerking met de business controller, de collega programmamanagers/bedrijfskundig adviseurs van de twee andere zorgclusters en met de afdeling Business Intelligence.

Ook belangrijk

  • Je komt te werken binnen het cluster KIC op verschillende locaties in Amsterdam, Haarlem en omgeving.

  • Je hebt een relevante afgeronde HBO opleiding op bedrijfskundig gebied (bij voorkeur WO werk- en denkniveau en aangevuld met een opleiding op het vlak van projectmanagement).

  • Je hebt aantoonbare ervaring met het coördineren van programma's en projecten

  • Je krijgt direct een vast dienstverband.

  • Onze secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend.

  • De functie is ingeschaald in FWG65, je salaris hangt samen met je ervaring. We bieden:
    • Een meerkeuzesysteem aan arbeidsvoorwaarden

    • Een vaste eindejaarsuitkering van 8,33%

    • Een sportabonnement met flinke korting

    • Een fietsregeling

    • Korting op één van de collectieve ziektekostenverzekeringen

    • Een gratis abonnement op Cultuur Werkt

Bij GGZ inGeest krijg je alle ruimte om je te blijven ontwikkelen. Dat is goed voor jou, én voor onze cliënten. Die krijgen zo namelijk de best mogelijke zorg van een multidisciplinair, gedreven en innovatief team.

GGZ inGeest: De beste zorg begint bij jouw ontwikkeling

Solliciteren?

Enthousiast? Reageer dan voor 1 juli 2024.

Functie:adviseur bedrijfsvoering
Startdatum:02-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met GGZ inGeest via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures hillegom
  2. Adviseur Bedrijfsvoering GGZ inGeest 02-06-2024

Bekijk ook andere vacatures