Vacature Allround Commercieel Medewerker Binnendienst

Allround Commercieel Medewerker Binnendienst in Aalsmeer

Klantenservice

Kunnen wij u helpen?

Op onze service pagina leest u hoe wij u het beste kunnen bedienen.
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 17.00 uur.

  • Mijn account

Taal

Steege

  • Steege DE
  • Steege EN
  • Steege FR

        • TS Collection indoor potten
        • Indoor potten per vorm
        • Indoor potten per kleur
          • Macrame
            • Beauty
            • Kaasplanken
            • Kerst
            • Ontspanning
            • Serienaam
            • TS Collection

Allround commercieel medewerker binnendienst

Als allround commercieel medewerker binnendienst ben jij verantwoordelijk voor het coördineren, controleren en opvolgen van het verkoopproces. Dat lijkt gesneden koek, maar de ervaring leert dat iedere dag weer verrassingen brengt. Want bij Steege in Aalsmeer gebeurt altijd wat. Voor ons kantoor met showroom in Aalsmeer zijn wij op zoek naar een enthousiaste en servicegerichte medewerker die de handen graag uit de mouwen steekt. Iemand die de rol van gastheerschap, binnendienst en verkoop weet vorm te geven tot één functie. Je hebt hierbij de vrijheid om dat op jouw unieke manier te doen.

Vanuit Aalsmeer werken wij in een klein, gemotiveerd team. Dat is gezellig, maar het vraagt ook om een slimme aanpak. Er verschijnt nu een glimlach op jouw gezicht want efficiënt en oplossingsgericht werken gaat jou van nature makkelijk af. Je handelt zaken snel en correct af. Van nature help en adviseer je graag. Binnen no time weet je de juiste mensen en wegen binnen ons bedrijf te vinden. Jij ziet van nature het werk liggen en kunt zelfstandig werken.

Je onderhoudt nauw contact met je collega's op het hoofdkantoor in Rijssen. De dynamiek tussen het westen en oosten van het land spreekt jou aan. Je krijgt sowieso energie van het onderhouden van verschillende (in)nationale contacten. Het is vooral de combinatie van administratief werk en 'mensenwerk' wat deze functie zo inessant maakt. Je denkt in oplossingen en bent resultaatgericht.

We zijn op zoek naar enthousiaste collega's die samen met ons stappen willen maken. Of je star bent, of een ervaren medewerker, voor ons is je motivatie het belangrijkst.

Takenpakket

  • verantwoordelijk voor de efficiënte afhandeling van verkoopoffertes en orders
  • aanleveren en afhandelen van aanvragen van klanten in de breedste zin
  • proactieve, assertieve opvolging van uitgebrachte offertes
  • eerste aanspreekpunt voor klanten, telefonisch én je ontvangt klanten die onze showroom bezoeken
  • je helpt bij alle dagelijks voorkomende werkzaamheden op kantoor en in de showroom

Wat verwachten we van je?

  • je hebt tenminste een MBO werk- en denkniveau
  • je hebt kennis van een ERP-systeem, of je bent bereidt dit te leren
  • je bent 32 - 40 uur beschikbaar
  • de Nederlandse en Engelse taal beheers je in woord en geschrift, en als je kennis hebt van de Franse en/of Duitse taal is dat heel mooi meegenomen
  • samen met je collega's zorg je ervoor dat wat af moet, ook echt afkomt
  • je hebt geen 8 tot 5 mentaliteit
  • zelfstandig werken is je aangeboren, maar je kunt ook goed samenwerken met collega's
  • je werkt systematisch en nauwkeurig, je zet graag de puntjes op de 'i'
  • je bent een spontaan en opgewekt type

Wij bieden

  • Een super gave functie
  • Een informele, fijne werksfeer
  • Een passend marktconform salaris
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • 26 vakantiedagen
  • Uitzicht op een vast contract
  • Een hoop kennis en ervaring binnen onze onderneming en die delen we graag met jou
  • Bij een betrouwbaar familiebedrijf dat al meer dan 90 jaar bestaat en blijft groeien
  • Een functie bij dé bloempottenleverancier van Nederland
  • Onze personeelsvereniging organiseert jaarlijks veel leuks

Waarom werken bij Steege?

Werken bij Steege betekent werken bij dé groothandel met de mooiste en grootste collectie bloempotten en souvenirs wereld. In de tuinmarkt staat wij bekend als een betrouwbaar bedrijf met een klantgerichte persoonlijkheid. Steege bestaat al meer dan 90 jaar, het is een echt familiebedrijf, en dat voel je. We hebben inesse in elkaar en helpen een collega graag. De sfeer is aangenaam, we willen samen ons werk zo goed mogelijk uitvoeren.



Functie:commercieel medewerker binnendienst
Startdatum:28-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Ter Steege via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures hillegom
  2. Allround Commercieel Medewerker Binnendienst Ter Steege 28-05-2024

Bekijk ook andere vacatures