Vacature Backoffice medewerker

Backoffice medewerker in Aalsmeer

Als Backoffice medewerker ben jij dé schakel tussen commercieel en logistiek! Regelen en organiseren is jou op het lijf geschreven en je werkt graag in een modern kantoor in Aalsmeer! 

Wat krijg jij?

Deze uitdagende en zelfstandige baan geeft jou voldoende ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen als Backoffice medewerker. Daarbij bieden zij jou ook het volgende: 

  • Salaris tussen €2500,- en €3500,- bruto o.b.v. 40 uur.
  • Persoonlijke bonusregeling. 
  • Een eventuele winstuitkering, 
  • De mogelijkheid tot thuiswerken. 
  • Een 'niet ziek zijn bonus' die op kan lopen tot 6 extra vrije dagen per jaar o.b.v. fulltime dienstverband. 
  • Een nette pensioenregeling en reiskostenvergoeding.
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld. 
  • Maandelijks de kans om jouw bevindingen en ervaringen te delen met een leidinggevende ten behoeve van jouw werkgeluk. 

Functieomschrijving

De functie van Backoffice medewerker is heel erg veelzijdig en biedt enorm veel afwisseling, maar jouw taken zijn in een notendop:

  • Verwerken van inkomende orders, transportdocumenten, facturatie en aftersales. Je zorgt ervoor dat de leveringen op het juiste moment op de juiste plek aankomen. 
  • Je bent het aanspreekpunt voor klanten als er vragen zijn over logistiek of facturen. 
  • De administratie juist afwikkelen. 

De organisatie

Een snel groeiende, internationaal opererende toeleverancier van tuinbouwproducten. In feite een one-stop-shop waar (inter)nationale kwekers en telers alles kunnen vinden om hun bloemen, planten en vruchten beter te laten groeien. De kracht van de organisatie is dat het met de klanten meedenkt en producten en ideeën aandraagt die echt iets toevoegen. Een organisatie die zich kenmerkt door een platte structuur met ruim 30 gemotiveerde en hardwerkende collega's. De lijnen naar het management en directie zijn hier direct en kort. Er heerst hier een no-nonsens cultuur en er wordt op een prettige manier met elkaar samengewerkt. Hard werken, maar ook tijd voor een geintje. Je werkt hier in een supermodern pand dat van alle gemakken is voorzien. 

Wat breng jij mee?

Affiniteit met de tuinbouw is hier een pré, maar geen vereiste. Wel ben je communicatief sterk, heb je een flinke dosis gedrevenheid en wil je jezelf altijd blijven ontwikkelen! Daarbij is het belangrijk dat je:

  • Over een hbo- of mbo werk- en denkniveau beschikt.
  • Nederlands en Engels goed beheerst. Een derde taal zou mooi meegenomen zijn!
  • Je bekend bent met Afas en Ms Office. 

Klik nu op de button want jij bent dé nieuwe backoffice medewerker van dit prachtige bedrijf in Aalsmeer! 

 



Functie:administratief medewerker backoffice
Startdatum:27-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3500
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Antenna via aalsmeer@antennagroep.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://antennagroep.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures hillegom
  2. Backoffice medewerker Antenna 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures