VACATURE Sassenheim.
Medewerker Bedrijfsbureau - administratie
Opzoek naar een uitdagende functie als Medewerker Bedrijfsbureau in een snel groeiend schoonmaakbedrijf?
In de functie van Medewerker Bedrijfsbureau ben je de spin in het web tussen de verschillende afdelingen: operatie, commercie en administratie.
De werkzaamheden bestaan uit:
o Personeelsdossiers bijhouden: brieven opstellen, (verjaardag) kaartjes sturen, contact onderhouden met zieke medewerkers;
o Kleine offertes maken voor bestaande en nieuwe opdrachtgevers;
o Ontvangen medewerkers en opdrachtgevers op kantoor;
o Werkprogramma’s maken;
o Notuleren bij operationeel team overlegmomenten / MT overleg en bijhouden van actielijst;
o Controle facturen leveranciers op correctheid;
o Registreren en afhandelen kleine administratieve taken;
o Zorgdragen dat er conform de ISO en VCA normwering wordt gewerkt binnen de verschillende afdelingen;
o Je rapporteert rechtstreeks aan Hoofd bedrijfsbureau
Functie eisen Medewerker Bedrijfsbureau
Om in aanmerking te komen voor de functie van medewerker bedrijfsbureau voldoe je aan het volgende:
o Ervaring in Microsoft Excel;
o Ervaring in Microsoft Word;
o Ervaring in Microsoft 365 (online;)
o Flexibel en gestructureerd;
o Stressbestendig;
o Je bent een echte doorzetter en teamplayer;
o Je bent hands-on, resultaatgericht, stelt prioriteiten, overziet het geheel, pro - actief en komt afspraken na;
o Uitstekende sociale en contactuele vaardigheden;
o Klantvriendelijk en servicegerichte instelling;
o Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
Bedrijfsprofiel
Onze organisatie is een middelgrote en groeiende schoonmaak organisatie die actief is in de Randstad en waar kwaliteit hoog in het vaandel staat. Het bedrijf is actief in o.a. de zakelijke dienstverleningen, Event en Leisure branche en foodindustrie en levert naast schoonmaakdiensten ook aanvullende facilitaire diensten zoals glasbewassing, gevelreiniging, specialistische reiniging en huismeester diensten.
Wij zijn op zoek naar een Medewerker bedrijfsbureau met als standplaats kantoor in Sassenheim.
Bedrijfscultuur
De cultuur is te omschrijven als no-nonsense, betrokken en informeel. Het bedrijf heeft een trouwe klantenkring en heeft korte lijnen waarin communicatie, samenwerking en innovatie erg belangrijk zijn.
Arbeidsvoorwaarden
In deze functie is er veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. We zijn een succesvol bedrijf waarbij we continu in ontwikkeling zijn. Jij verdient een bruto salaris conform CAO schoonmaakdienstverlening daarnaast bieden wij:
o De mogelijkheid om 24-32 uur per week te werken
o Langdurige samenwerking
o Gezellige werksfeer
o Carrière mogelijkheden met verantwoordelijkheden
o Een stabiele en veilige werkomgeving
Interesse?
Neem dan direct contact met ons op!
Stuur uw motivatie naar info@sgfdiensten.nl
Functie: | Medewerker bedrijfsbureau |
Startdatum: | 30-05-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met SGF diensten via info@sgfdiensten.nl of 31252223010. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hillegomkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hillegom via Hillegomkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Hillegomkrant.nl.
© Hillegomkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.