Dutchen
NL EN DE
Customer support medewerker
Ben jij communicatief sterk en krijg je energie van het te woord staan van toekomstige gasten? Of het nu bij het vinden en reserveren van hun ideale vakantieverblijf is of bij het creeren van een WOW. Dan hebben wij op onze afdeling Customer support de allerleukste vacature!
Bedrijfsprofiel
Bij Dutchen is het Fijn, Puur en Anders. Dutchen ontwikkelt en verhuurt luxe vakantiehuizen en villa's op bijzondere, kleinschalige vakantieparken langs de kust, op de Wadden en bij prachtige natuurgebieden. De villa's kenmerken zich door hun bijzondere ontwerp, ze zijn luxueus ingericht en de service tijdens het verblijf is van een hoog niveau. De organisatie is gestart in 2010 en staat aan de vooravond van een enorme groeispurt. Het hoofdkantoor, gevestigd in Haarlem, is een inspirerende locatie waar met een toegewijd team gewerkt wordt aan de verdere uitbouw van de organisatie. Dutchen collega's typeren zich als doeners, enthousiast, flexibel en gedreven. Werken bij Dutchen doen we volgens onze Dutchen Way to WoW methodiek. Waarbij hostmanship, service en kwaliteit voor onze gasten, (potentiële) eigenaren, partners en niet te vergeten collega's hoog in het vaandel staat.
Wat ga je doen?
Als customer support medewerker informeer je en bied je ondersteuning aan (toekomstige) gasten. Door jouw vriendelijke, oplossingsgerichte en efficiënte werkwijze weet je gasten aan je te binden en bouw je mee aan een professioneel imago van onze groeiende organisatie.
Tot jouw werkzaamheden behoren onder andere:
Wat vragen wij?
Tenminste MBO denk- en werkniveau;
(Net) afgestudeerd in opleidingsrichting Toerisme/Hospitality;
Uitstekende beheersing van Nederlandse, Duitse en Engelse taal;
Goede computervaardigheden MS Office, ervaring met reserveringssysteem Mews is een pré;
Uitstekende communicatieve vaardigheden, een luisterend oor en het vermogen om goed door te kunnen vragen;
Enthousiaste, gastgerichte, flexibele en dienstverlenende instelling;
Full time of part time mogelijkheden. 1x per week op zaterdag (roulerend met het team) of elke week indien gewenst;
Wat bieden wij?
Werken op een inspirerende kantoorlocatie aan het Spaarne in Haarlem;
Een afwisselende functie waarbij je snel verantwoordelijkheden naar je toe kan trekken;
Onbeperkt toegang tot het online ontwikkelplatform GoodHabitz;
Maandelijks een gezellige Dutchen borrel;
2 keer per jaar een geweldig personeelsfeest;
Wekelijks bootcampen met collega's;
Aantrekkelijke personeelskorting;
Interne trainingen;
25 vakantiedagen op fulltime basis;
Premievrij pensioen;
Een marktconform salaris afhankelijk van opleiding en ervaring.
Interesse?
Neem dan direct contact met ons op! Stuur ons je motivatiebrief en CV naar
Functie: | customer support medewerker |
Startdatum: | 03-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Dutchen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hillegomkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hillegom via Hillegomkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Hillegomkrant.nl.
© Hillegomkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.