Vacature Financieel Administratief Medewerker - Haarlem

Financieel Administratief Medewerker - Haarlem in Haarlem

Organisatie

Als eerste, hoe vind je het om elke week lang weekeind te vieren? Het kantoor is elke vrijdag gesloten, dus die garantie heb je alvast. De werkplek is in Haarlem en goed te bereiken. De organisatie ontzorgt ruim 12 jaar door het hele land de financiële en fiscale administratie voor ondernemers in het mkb. Het betreft zowel startende- als gevestigde ondernemers. Daarnaast zijn er nog andere bedrijfsvoeringen en dat is gericht op verenigingen van huiseigenaren. Zij worden ondersteund in financieel, algemeen, technisch en bestuurlijk beheer. Een hele andere business is vervolgens de branche in webshops. Als webshop bookkeeper worden webshops financieel-administratief ontzorgd. Je kan zo spoedig mogelijk beginnen met uitzicht op een vast contract. Het perfecte plaatje voor jou, voor als je nog heel wat jaren een leuke baan wil in een team waar jij je daarin helemaal thuis kan voelen. De beste opleiding is ervaring, zo is het toch? Reageer dan snel, want je mag ook snel beginnen als: Financieel Administratief Medewerker (24 uur)

Functie

Je gaat je bezighouden met de in- en verkoopboekingen en bankboekingen. Er wordt gewerkt in Exact Online. Het heeft een groot voordeel als je dit programma al goed kent. Je vindt efficiëntie heel belangrijk en je zal eruit halen wat erin zit. Daarom zul je ook advies geven en zo doen jouw collega’s dat ook. Dat is een constructieve en fijne manier van samenwerken en de dienstverlening op hoog niveau te houden.

Je bent in deze functie ondersteuner in het voorbereiden van fiscale aangiftes. Het kantoor heeft twee vestigingen in Nederland. Jouw werkplek wordt Haarlem en daar ga je drie volledige dagen, of 4 dagen van 6 uur werken. Zo weet je precies waar je aan toe bent en dat is juist fijn.

Wat heb je nodig?

  • Je hebt een relevant diploma op mbo-niveau
  • Je draait vast al langer mee in het arbeidsproces, maar je hebt op financieel-administratief gebied minimaal 2 tot 3 jaar ervaring opgedaan, bijvoorbeeld bij een accountantskantoor of administratiekantoor
  • Je hebt groot cijfermatig inzicht ontwikkeld
  • Je werkt met focus en nauwkeurig
  • Je bent vlot en handig met automatisering
  • Je let op verbeteringen in werkprocessen en draagt ideeën aan
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je staat achter een goede dienstverlening en hebt affiniteit met de niche

Wat bieden we jou?

  • Een mooie kans voor een nieuwe uitdaging
  • Werken bij een klein kantoor in een gezellig team van vijf professionals
  • Uitdagingen en dynamiek door de drie uiteenlopende bedrijfsvoeringen
  • Uitzicht op een vaste baan na een tijdelijk contract
  • Elke vrijdag standaard vrij. Dan is het bedrijf gesloten namelijk
  • 24 uur in te delen in 3- of 4 werkdagen
  • Een salaris tussen € 2.500 - € 3.000 o.b.v. 40 uur
  • Je kan direct beginnen!

Interesse? Neem gerust contact op via:

Mail: christiaan@hollandtalentgroup.com

Tel: 06-14589196

Voor meer vacatures ga je naar www.hollandtalentgroup.com



Functie:Financieel administratief medewerker
Startdatum:11-06-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3000
Uren per week:24 – 28

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Holland Talent Group via christiaan@hollandtalentgroup.com of 614589196. Of bezoek hun website http://www.hollandtalentgroup.com.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures hillegom
  2. Financieel Administratief Medewerker – Haarlem Holland Talent Group 11-06-2024

Bekijk ook andere vacatures