Vacature Financieel Administratief Medewerker

Financieel Administratief Medewerker in Oude Meer

Wat ga je doen?

De Medewerker Financiële Administratie – Grootboek speelt een cruciale rol in het tijdig en nauwkeurig verwerken van financiële gegevens in het grootboek. Daarnaast draagt deze medewerker bij aan diverse aangiftes en het opstellen van financiële rapportages. Deze functie omvat een adviserende rol naar het Hoofd Financiële Administratie – Grootboek.

Werkzaamheden:

  • Verwerken van financiële gegevens in het grootboek.
  • Opstellen van financiële rapportages voor verschillende entiteiten, zowel in het Engels als Nederlands.
  • Bijdragen aan de kostenplaatsstructuur en analyseren van kosten en opbrengsten.
  • Bijdragen aan de totstandkoming van de jaarrekening door het opstellen van de balans en winst- en verliesrekening, en contact onderhouden met accountants.
  • Uitvoeren van werkzaamheden voor de maandafsluiting en managementrapportages.

Daarnaast heb je ook de onderstaande verantwoordelijkheden:

  • Het tijdig en nauwkeurig verwerken van financiële gegevens in het grootboek.
  • Bijhouden van procedures en werkinstructies.
  • Werken met vertrouwelijke informatie en hier integer mee omgaan.
  • Periodeafsluitingen zijn piekmomenten voor deze functie, waarbij extra inzet wordt gevraagd.

Jouw kwaliteiten

We zien het volgende graag in je terug:

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aan vragen is geen probleem.

Wat krijg je ervoor terug?

Ben jij de nauwkeurige en integere financieel administratief medewerker die wij zoeken? Wacht dan niet langer en solliciteer nu! Wij bieden een uitdagende functie in een snel groeiend bedrijf waar geen dag hetzelfde is. Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling binnen een dynamisch team.

Kom werken als Financieel Administratief Medewerker - Grootboek bij onze klant waar je volop ruimte hebt om te groeien en te ontwikkelen. We bieden je een bruto maandsalaris vanaf € 3.000,-. Solliciteer nu en maak deel uit van het team!

Verder bieden we je:

  • Een bruto uurloon vanaf € 17,24 afhankelijk van je ervaring.
  • Een fulltime baan.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden; UBN biedt verschillende cursussen aan om je te kunnen blijven ontwikkelen in je functie.

Waar ga je werken?

Onze klant is is een dynamische, snel groeiende onderneming, gericht op het verzorgen van speciale zendingen en snelle oplossingen in de logistieke dienstverlening. In 1989 is onze klant begonnen met het verzorgen van speciale zendingen vanuit haar hoofdkantoor op Schiphol-Rijk. In de loop der jaren zijn zij ons steeds meer gaan richten op totaal oplossingen voor logistieke vraagstukken. Of het nu gaat om het invliegen of –varen van goederen, de opslag en handling ervan, het vervoer naar distributeurs en/of eindgebruikers of RMA oplossingen op maat, onze klant levert altijd snel en met persoonlijke aandacht. Zo verzorgen

zij onder andere alle zelfde-dag-leveringen binnen en vanuit Europa voor een van de grootste IT-bedrijven ter wereld. Onze 24-uurs afdeling geeft altijd gehoor aan spoedopdrachten. In geval van storingen of verplichtingen vanuit servicecontracten staan zij dag en nacht klaar.



Functie:financieel-administratief medewerker
Startdatum:29-05-2024
Ervaring:Senior management
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met UBN Uitzendbureau via chaima@ubnuitzendbureau.com of onbekend. Of bezoek hun website https://www.ubnuitzendbureau.com.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures hillegom
  2. Financieel Administratief Medewerker UBN Uitzendbureau 29-05-2024

Bekijk ook andere vacatures