Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever houdt zich bezig met professioneel management van onroerend goed. De organisatie doet zich kennen als een bedrijf met veel flexibiliteit, servicegerichtheid en een persoonlijke benadering. Het snelgroeiende en moderne bedrijf is gevestigd in Haarlem. Uitstekend bereikbaar vanuit Amsterdam, Amstelveen, Zaanstad, Haarlemmermeer en Alkmaar. De organisatie groeit en bestaat op dit moment uit rond de 80 personen.
FunctieomschrijvingHierbij bieden wij een mooie kans als enthousiaste medewerk(st)er voor het beheren van debiteuren en crediteuren (40 uur per week, 32 uur bespreekbaar ).
Samen met collega's beheer je de debiteuren- en de crediteurenadministratie middels een eigen systeem. Je staat debiteuren en crediteuren telefonisch te woord, verstuurt overzichten en aanmaningen. Je neemt initiatieven om financiële processen met klanten en leveranciers continue. Je beantwoordt vragen van klanten en leveranciers telefonisch of schriftelijk. Je controleert facturen en boekt deze in. Andere werkzaamheden die voorkomen zijn het beantwoorden van de centrale telefoonlijn en het uitvoeren van overige administratieve werkzaamheden.
Het gaat om een leuke, uitdagende, veelzijdige en verantwoordelijke functie binnen een fijn team van collega's.
Functie-eisenJe levert graag goed werk af. Je bent klantvriendelijk, oplossingsgericht en communicatief. Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau. Ben je net afgestudeerd? Solliciteer dan ook, we leiden je graag intern op. Van belang is een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift. Spreek je ook goed Engels dan is dat een mooie pre. Je hebt een opgeruimd karakter, houdt er van om te werken, je bent flexibel en proactief en kan zowel in teamverband als zelfstandig goed functioneren.
ArbeidsvoorwaardenMooi en gevarieerd werk in een fijne werkomgeving. Fijne collega's, weinig verloop, een goed ingericht, modern kantoor en een groeiende organsiatie. Goede mogelijkheden voor opleiding en ontwikkeling. Salaris, afhankelijk van kennis en ervaring tussen de € 2500 en € 3000 bruto per maand bij een fulltime dienstverband. We beginnen met een tijdelijk dienstverband en het is absoluut de intentie lang bij elkaar te blijven.
Functie: | medewerker financieel beheer |
Startdatum: | 27-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3000 – 3000 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via m.vandenbosch@werk.olympia.nl of Maurice van den Bosch. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hillegomkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hillegom via Hillegomkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Hillegomkrant.nl.
© Hillegomkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.