Vacature Geschikte Kandidaat

Geschikte Kandidaat in Haarlem

Een klein maar professioneel administratiekantoor die al meer dan 12 jaar de administratie voor zowel MKB ondernemers als Verenigingen van Eigenaren verzorgt, ondernemers adviseert en al hun financiële, administratieve en fiscale zaken verzorgt. Vanuit ons kantoor in Haarlem begeleiden wij daarnaast (startende) ondernemers bij hun bedrijfsvoering. Binnen ons kantoor is de omgang informeel en collegiaal. Met ons kleine team bedienen wij cliënten door het gehele land. Binnen het MKB hebben wij een uiteenlopende cliëntenportefeuille maar zijn daarnaast gespecialiseerd in webwinkels. In verband met de groei zijn wij op zoek naar een nieuwe collega, parttime 20 uur per week.

Jouw uitdaging en werkzaamheden

Je verwerkt zelfstandig de inkoop/verkoop/bankboekingen in onze online software voor onze klanten en denkt mee met efficiëntievoordelen. Daarnaast bereid je de BTW belastingaangiftes voor. Zie jij ergens een kans op verbetering? Dan geef je die adviezen ook ongevraagd. Je overlegt hiervoor regelmatig met je collega's.

Een kandidaat die het liefst alle ins en outs kent van het softwarepakket Exact Online en daarnaast handig is met uiteenlopende automatiseringstoepassingen heeft een pre.

Wie zoeken wij

Onze nieuwe collega dient zo spoedig mogelijk te starten. Iemand die enkele jaren relevante ervaring heeft opgedaan met de voornoemde werkzaamheden bij een accountantskantoor of administratiekantoor heeft de voorkeur. Je bent klantgericht, pragmatisch ingesteld, weet goed prioriteiten te stellen en kan tegen werkdruk bij pieken in de werkbelasting. Daarnaast ben je positief ingesteld en haal je voldoening uit het beroep in dit vakgebied. Bij aanvang zal een tijdelijk contract aangeboden worden die bij goed functioneren verlengd kan worden met uitzicht op termijn op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.

Jouw profiel / functie eisen

Minimaal twee/drie jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie. MBO niveau. Belangrijke competenties: goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden. Resultaat- en service gericht. Kan goed geconcentreerd werken en heeft cijfermatig inzicht.

Ons aanbod

Een leuke en afwisselende baan waar jouw inbreng van belang is voor het bedrijf en onze cliënten. Afhankelijk van opleiding en ervaring een bruto maandsalaris (op basis fulltime) van € 1.800,- t/m € 2.300,- afhankelijk van ervaring. Geïnteresseerd? Denk jij dat je de persoon bent die ons team kan komen versterken, reageer dan zo spoedig mogelijk. Stuur een e-mail met je curriculum vitae en een korte toelichting/motivering.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Profiel van de geschikte kandidaat:

  • Opleiding: MBO of gelijkwaardig niveau.
  • Minimaal 2-3 jaar relevante werkervaring.
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Duidelijke affiniteit met automatisering.
  • Stressbestendigheid, evenwichtigheid.
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.
  • Service- en resultaatgerichte instelling.
  • Zelfstandig en tevens teamgericht.



Functie:geschikte kandidaat
Startdatum:09-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:1800 – 1800
Uren per week:20 – 20

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Aacabee administratie via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures hillegom
  2. Geschikte Kandidaat Aacabee administratie 09-06-2024

Bekijk ook andere vacatures