36 uren per week
12:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.
Rolomschrijving en taakafspraken
Opdrachtomschrijving
FUNCTIE OMSCHRIJVING Wij zijn op zoek naar een medewerker die gedurende een periode van ongeveer twee maanden (24-06 t/m 16-08) gebruikers kan ondersteunen bij de uitrol/aanpassing van MS Authenticator. Ervaring met deze applicatie is een pré. De werkzaamheden van deze medewerker zullen voornamelijk bestaan uit het helpen van gebruikers en het registreren van alle telefoontjes in een uitvraagscript. Als ze het probleem niet kunnen oplossen, zullen ze de melding doorzetten naar de tweede lijn van de supportafdeling. Deze medewerker zal dus niet betrokken zijn bij de reguliere werkzaamheden, maar zal zich volledig richten op de ondersteuning van de gebruikers tijdens deze overgangsperiode.
Wat breng je mee?
Achtergrond opdracht
Wie zijn wij? De afdeling ICT verleent professionele en efficiënte ondersteuning op het gebied van ICT, zodanig dat het primaire proces zich kan focussen op de kernactiviteiten, zonder zich zorgen te maken over de randvoorwaarden. Als doelstelling voor ICT wordt gehanteerd: ICT ondersteunt en adviseert gebruikers en management voor ICT bij het realiseren van de COA doelstellingen. Daarbij voert ICT de regie over ICT- beheeractiviteiten en projecten die bij derden zijn belegd. De ICT servicedesk is hierin het centrale aanspreekpunt waar alle klantvragen, verzoeken en meldingen worden ontvangen. Het team, dat onderdeel is van de ICT afdeling, bestaat uit 24 enthousiaste en gedreven medewerkers die samenwerken met de overige teams en afdelingen.
Eisen
Bedrijfsgegevens
Bedrijfs gegevens
Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) (IT)(BT)
Rolomschrijving en taakafspraken
Opdrachtomschrijving
FUNCTIE OMSCHRIJVING Wij zijn op zoek naar een medewerker die gedurende een periode van ongeveer twee maanden (24-06 t/m 16-08) gebruikers kan ondersteunen bij de uitrol/aanpassing van MS Authenticator. Ervaring met deze applicatie is een pré. De werkzaamheden van deze medewerker zullen voornamelijk bestaan uit het helpen van gebruikers en het registreren van alle telefoontjes in een uitvraagscript. Als ze het probleem niet kunnen oplossen, zullen ze de melding doorzetten naar de tweede lijn van de supportafdeling. Deze medewerker zal dus niet betrokken zijn bij de reguliere werkzaamheden, maar zal zich volledig richten op de ondersteuning van de gebruikers tijdens deze overgangsperiode.
Wat breng je mee?
Functie: | servicedeskmedewerker ict |
Startdatum: | 01-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met HeadFirst via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hillegomkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hillegom via Hillegomkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Hillegomkrant.nl.
© Hillegomkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.