Vacature ICT Servicedeskmedewerker

ICT Servicedeskmedewerker in Hoofddorp

36 uren per week

12:00

Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
FUNCTIE OMSCHRIJVING Wij zijn op zoek naar een medewerker die gedurende een periode van ongeveer twee maanden (24-06 t/m 16-08) gebruikers kan ondersteunen bij de uitrol/aanpassing van MS Authenticator. Ervaring met deze applicatie is een pré. De werkzaamheden van deze medewerker zullen voornamelijk bestaan uit het helpen van gebruikers en het registreren van alle telefoontjes in een uitvraagscript. Als ze het probleem niet kunnen oplossen, zullen ze de melding doorzetten naar de tweede lijn van de supportafdeling. Deze medewerker zal dus niet betrokken zijn bij de reguliere werkzaamheden, maar zal zich volledig richten op de ondersteuning van de gebruikers tijdens deze overgangsperiode.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over een relevante ICT opleiding op minimaal mbo-niveau 4 en een ITIL certificaat op minimaal foundation niveau.
  • Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare en relevante werkervaring als medewerker.
  • Je hebt ervaring met MS Authenticator.
  • Je verstaat je vak en vindt het vanzelfsprekend om vanuit het perspectief van continue verbetering de dienstverlening te optimaliseren.
  • Je hebt aantoonbare functionele en technische ICT-kennis.

En, niet te vergeten:

  • Je hebt een professionele werkhouding en bent klant- en resultaatgericht;
  • Je beschikt in hoge mate over empathisch vermogen;
  • Je hebt een goed ontwikkeld analytisch denkvermogen;
  • Je bent communicatief - schriftelijk en mondeling - zeer vaardig en onder druk blijf je kalm en goed presteren;
  • Je toont eigenaarschap m.b.t. je werkzaamheden bij het COA;
  • Je hebt ambitie om je verder te ontwikkelen en doet dat graag samen met jouw collega's;
  • Je team kan op je rekenen en je bent een gestructureerde werker die nauwkeurig het werk uitvoert.

Achtergrond opdracht
Wie zijn wij? De afdeling ICT verleent professionele en efficiënte ondersteuning op het gebied van ICT, zodanig dat het primaire proces zich kan focussen op de kernactiviteiten, zonder zich zorgen te maken over de randvoorwaarden. Als doelstelling voor ICT wordt gehanteerd: ICT ondersteunt en adviseert gebruikers en management voor ICT bij het realiseren van de COA doelstellingen. Daarbij voert ICT de regie over ICT-beheeractiviteiten en projecten die bij derden zijn belegd. De is hierin het centrale aanspreekpunt waar alle klantvragen, verzoeken en meldingen worden ontvangen. Het team, dat onderdeel is van de ICT afdeling, bestaat uit 24 enthousiaste en gedreven medewerkers die samenwerken met de overige teams en afdelingen.


Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) (IT)(BT)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
FUNCTIE OMSCHRIJVING Wij zijn op zoek naar een medewerker die gedurende een periode van ongeveer twee maanden (24-06 t/m 16-08) gebruikers kan ondersteunen bij de uitrol/aanpassing van MS Authenticator. Ervaring met deze applicatie is een pré. De werkzaamheden van deze medewerker zullen voornamelijk bestaan uit het helpen van gebruikers en het registreren van alle telefoontjes in een uitvraagscript. Als ze het probleem niet kunnen oplossen, zullen ze de melding doorzetten naar de tweede lijn van de supportafdeling. Deze medewerker zal dus niet betrokken zijn bij de reguliere werkzaamheden, maar zal zich volledig richten op de ondersteuning van de gebruikers tijdens deze overgangsperiode.

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over een relevante ICT opleiding op minimaal mbo-niveau 4 en een ITIL certificaat op minimaal foundation niveau.
  • Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare en relevante werkervaring als medewerker.
  • Je hebt ervaring met MS Authenticator.
  • Je verstaat je vak en vindt het vanzelfsprekend om vanuit het perspectief van continue verbetering de dienstverlening te optimaliseren.
  • Je hebt aantoonbare functionele en technische ICT-kennis.

En, niet te vergeten:

  • Je hebt een professionele werkhouding en bent klant- en resultaatgericht;
  • Je beschikt in hoge mate over empathisch vermogen;
  • Je hebt een goed ontwikkeld analytisch denkvermogen;
  • Je bent communicatief - schriftelijk en mondeling - zeer vaardig en onder druk blijf je kalm en goed presteren;
  • Je toont eigenaarschap m.b.t. je werkzaamheden bij het COA;
  • Je hebt ambitie om je verder te ontwikkelen en doet dat graag samen met jouw collega's;
  • Je team kan op je rekenen en je bent een gestructureerde werker die nauwkeurig het werk uitvoert.


Functie:servicedeskmedewerker ict
Startdatum:01-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met HeadFirst Group via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures hillegom
  2. ICT Servicedeskmedewerker HeadFirst Group 01-06-2024

Bekijk ook andere vacatures