Functieomschrijving
De Provincie Noord-Holland zoekt een nieuwe medewerker inkoop administratie. Als medewerker inkoopadministratie controleer je of de
producten of diensten volgens de regels zijn ingekocht en verwerk je de inkoopopdrachten.
wat bieden wij jouJe hebt oog voor detail en werkt gestructureerd en nauwkeurig. Je bent proactief, zelfstandig en oplossingsgericht. Je wacht niet af, maar neemt initiatief en durft vragen te stellen. Je bent communicatief sterk. Je schakelt snel en werkt makkelijk samen met verschillende typen mensen. Je werkt graag samen met collega’s en staat ervoor open om feedback te geven én te
ontvangen.
Jij bent een ervaren medewerker Inkoop die zich herken in het volgende profiel:
Van de computermuizen tot het verlofsysteem waarin collega’s hun verlof
verwerken. Veel producten en diensten worden bij een organisatie
ingekocht. Als medewerker inkoopadministratie controleer je of de
producten of diensten volgens de regels zijn ingekocht en verwerk je de
inkoopopdrachten in diverse systemen, zoals SAP, Topdesk, Verseon,
SharePoint en het Contractsysteem. Je geeft antwoord op inkoopvragen,
controleert of de inkoopprocedure goed wordt doorlopen en adviseert je
collega’s. Je werkt ook samen met de collega’s van de Sectoren Inkoop en
Financiën. Voor provinciemedewerkers ben je een vraagbaak waar ze
terecht kunnen voor allerlei inkoopvragen.
waar ga je werkenVoor een periode van zes maanden, met de mogelijkheid tot verlenging.
sollicitatieBen je enthousiast geworden over de baan? Reageer dan nu met een actueel cv en een motivatiebrief. Heb je vragen? Mail ons! We gaan graag met je in gesprek.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | medewerker inkoop |
Startdatum: | 05-06-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 4244 – 4244 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via provincienh@nl.randstad.com of 023 516 5305. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hillegomkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hillegom via Hillegomkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Hillegomkrant.nl.
© Hillegomkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.