Vacature Medewerker Tickets & Service Servicemedewerker

Medewerker Tickets & Service Servicemedewerker in Schiphol

Jij beantwoordt vragen van reizigers, bent hét gezicht van NS en helpt mensen op de goede weg.

Solliciteer direct

Medewerker Tickets & Service (Servicemedewerker) Schiphol

Schiphol

Daarom wil je als Medewerker Tickets & Service bij NS werken

Jij draagt met jouw oplossingen bij aan een positieve beleving van onze reizigers. De kaartautomaat, de perrons, de verkoopbalie, de statafels. In de spits, op rustige momenten, tijdens evenementen. Waar je ook bent en wanneer je ook werkt, jij bent er als medewerker Tickets & Service voor de reizigers. In een oogwenk help jij reizigers op de goede weg en houd je de servicebeleving hoog.

: 'Zo maak je samen met ons het reizen met de trein nog beter en leuker voor onze reizigers.

Om reizigers op een fijne manier naar hun eindbestemming te helpen ben je als medewerker Tickets & Service altijd aanspreekbaar. Na de interne opleiding van 3 maanden weet je alles af van onze verschillende producten, diensten en de NS-regels. Met jouw servicegerichtheid, goede computervaardigheden en behulpzaamheid wordt dit doel bereikt door het:

  • Bieden van reisassistentie, zoals helpen bij het in- en uitstappen van de trein.
  • Verkopen van kaarten en abonnementen, te helpen in de ov-servicewinkel en aanwezig te zijn op het perron en bij de servicebalie.
  • Koopt iemand 4 keer per week bij jou aan de balie een kaartje met dezelfde eindbestemming? Dan vertel jij de reiziger over de NS-trajectkaart.

  • Je hebt ervaring met face-to-face klantencontact en verschillende computersystemen. Heb je al ervaring met SAP, dan is dat een pré.
  • Je kunt vragen van mensen goed beantwoorden in het zowel het Nederlands en het Engels.
  • Je kunt binnen 45-60 minuten met eigen vervoer (auto, fiets, scooter) op je standplaats zijn.
  • Je hebt een goede conditie om reisassistentie te verlenen.
  • Je vindt het geen probleem om in wisseldiensten te werken (hoofdzakelijk in de spits, op zaterdag en 2 van de 3 zondagen, bij geplande- en ongeplande werkzaamheden aan het spoor en evenementen).
  • NS is een volcontinu bedrijf: je werkt daarom in vroeg-, laat-, dag- en weekendroulatie. Voor standplaatsen Schiphol en Amsterdam Centraal geldt een 24-uurs service waarbij je ook bereid moet zijn om nachtdiensten te werken.
  • Werken in deeltijd, met een minimum van 24 uur, is bespreekbaar.
  • Je bent gemotiveerd een interne opleiding van 3 maanden te volgen.

Werken bij NS betekent dat je onderdeel bent van een organisatie die midden in de maatschappij staat en Nederland duurzaam bereikbaar maakt, voor iedereen. En als één van de grootste werkgevers van Nederland hebben we je ook veel te bieden:

Voor deze vacature is dit op basis van een 36-urige werkweek, onder andere:

  • Een startsalaris tot € 2.719,80 bruto per maand o.b.v. 36 uur.
  • Uiteindelijk kun je tijdens je loopbaan doorgroeien naar een salaris van max. € 3.249,72 bruto per maand o.b.v. 36 uur.
  • 8% vakantiegeld, 3% eindejaarsuitkering en een uitstekende pensioenregeling .
  • Bij start van de opleiding kom je meteen in dienst van NS en word je betaald conform het salaris hierboven.
  • Je hebt minimaal 24 vakantiedagen per jaar en afhankelijk van je leeftijd kan dit oplopen tot max. 32 vakantiedagen.
  • NS compenseert het werken in onregelmatigheid niet alleen in geld maar ook in tijd.
  • Bij goed functioneren krijg je na een jaar een vaste aanstelling.
  • Je hebt de mogelijkheid om 3 nationale feestdagen om te ruilen voor 3 niet-nationale feestdagen.
  • Je krijgt een NS businesskaart, die je o.a. kan gebruiken om naar de standplaats te reizen. Treinreizen in de 2e klas zijn gratis, reizen in de 1e klas kan tegen een eigen bijdrage. Als je ervoor kiest om op een andere manier naar je standplaats te gaan dan krijg je alleen de reiskosten vergoed als het de eerste of laatste dienst betreft en je meer dan 10 km van de standplaats woont.
  • Korting voor gezinsleden op treinreizen.
  • Korting op Europese treinreizen zodra je 1 jaar bij NS werkt.
  • Met het NS Keuzeplan kun je je arbeidsvoorwaarden beter afstemmen op je individuele wensen. Zo kun je bijvoorbeeld sparen voor belastingvoordeel op de aanschaf van een fiets door verlof en/of brutosalaris in te zetten.

Word jij hét aanspreekpunt en visitekaartje van NS?
Binnen enkele minuten ontvang je een automatische sollicitatiebevestiging.

Onze collega's vertellen je alles over de verantwoordelijkheden, de opleiding en hun ervaringen.

Mail naar [email protected] of bel met voor het antwoord.

  • De sollicitatieprocedure omvat onder andere een e-assessment, een achtergrondonderzoek en het aanvragen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
  • Met deze vacature willen wij zelf onze nieuwe collega werven. Dit is dan ook géén oproep voor acquisitie.

Daarom wil je als Medewerker Tickets & Service bij NS werken

Jij draagt met jouw oplossingen bij aan een positieve beleving van onze reizigers. De kaartautomaat, de perrons, de verkoopbalie, de statafels. In de spits, op rustige momenten, tijdens evenementen. Waar je ook bent en wanneer je ook werkt, jij bent er als medewerker Tickets & Service voor de reizigers. In een oogwenk help jij reizigers op de goede weg en houd je de servicebeleving hoog.

: 'Zo maak je samen met ons het reizen met de trein nog beter en leuker voor onze reizigers.

Om reizigers op een fijne manier naar hun eindbestemming te helpen ben je als medewerker Tickets & Service altijd aanspreekbaar. Na de interne opleiding van 3 maanden weet je alles af van onze verschillende producten, diensten en de NS-regels. Zo kun je de best mogelijke service verlenen. Met jouw servicegerichtheid, goede computervaardigheden en behulpzaamheid wordt dit doel bereikt door het:

  • Bieden van reisassistentie, zoals helpen bij het in- en uitstappen van de trein.
  • Verkopen van kaarten en abonnementen, te helpen in de ov-servicewinkel en aanwezig te zijn op het perron en bij de servicebalie.
  • Koopt iemand 4 keer per week bij jou aan de balie een kaartje met dezelfde eindbestemming? Dan vertel jij de reiziger over de NS-trajectkaart.

  • Je hebt ervaring met face-to-face klantencontact en verschillende computersystemen. Heb je al ervaring met SAP, dan is dat een pré.
  • Je kunt vragen van mensen goed beantwoorden in het zowel het Nederlands en het Engels.
  • Je kunt binnen 45-60 minuten met eigen vervoer (auto, fiets, scooter) op je standplaats zijn.
  • Je hebt een goede conditie om reisassistentie te verlenen.
  • Je vindt het geen probleem om in wisseldiensten te werken (hoofdzakelijk in de spits, op zaterdag en 2 van de 3 zondagen, bij geplande- en ongeplande werkzaamheden aan het spoor en evenementen).
  • NS is een volcontinu bedrijf: je werkt daarom in vroeg-, laat-, dag- en weekendroulatie. Voor standplaatsen Schiphol en Amsterdam Centraal geldt een 24-uurs service waarbij je ook bereid moet zijn om nachtdiensten te werken.
  • Werken in deeltijd, met een minimum van 24 uur, is bespreekbaar.
  • Je bent gemotiveerd een interne opleiding van 3 maanden te volgen.

Werken bij NS betekent dat je onderdeel bent van een organisatie die midden in de maatschappij staat en Nederland duurzaam bereikbaar maakt, voor iedereen. En als één van de grootste werkgevers van Nederland hebben we je ook veel te bieden:

Voor deze vacature is dit op basis van een 36-urige werkweek, onder andere:

  • Een startsalaris tot € 2.719,80 bruto per maand o.b.v. 36 uur.
  • Uiteindelijk kun je tijdens je loopbaan doorgroeien naar een salaris van max. € 3.249,72 bruto per maand o.b.v. 36 uur.
  • 8% vakantiegeld, 3% eindejaarsuitkering en een uitstekende pensioenregeling .
  • Bij start van de opleiding kom je meteen in dienst van NS en word je betaald conform het salaris hierboven.
  • Je hebt minimaal 24 vakantiedagen per jaar en afhankelijk van je leeftijd kan dit oplopen tot max. 32 vakantiedagen.
  • NS compenseert het werken in onregelmatigheid niet alleen in geld maar ook in tijd.
  • Bij goed functioneren krijg je na een jaar een vaste aanstelling.
  • Je hebt de mogelijkheid om 3 nationale feestdagen om te ruilen voor 3 niet-nationale feestdagen.
  • Je krijgt een NS businesskaart, die je o.a. kan gebruiken om naar de standplaats te reizen. Treinreizen in de 2e klas zijn gratis, reizen in de 1e klas kan tegen een eigen bijdrage. Als je ervoor kiest om op een andere manier naar je standplaats te gaan dan krijg je alleen de reiskosten vergoed als het de eerste of laatste dienst betreft en je meer dan 10 km van de standplaats woont.
  • Korting voor gezinsleden op treinreizen.
  • Korting op Europese treinreizen zodra je 1 jaar bij NS werkt.
  • Met het NS Keuzeplan kun je je arbeidsvoorwaarden beter afstemmen op je individuele wensen. Zo kun je bijvoorbeeld sparen voor belastingvoordeel op de aanschaf van een fiets door verlof en/of brutosalaris in te zetten.

Word jij hét aanspreekpunt en visitekaartje van NS?
Binnen enkele minuten ontvang je een automatische sollicitatiebevestiging.

Onze collega's vertellen je alles over de verantwoordelijkheden, de opleiding en hun ervaringen.

Mail naar [email protected] of bel met voor het antwoord.


Functie:medewerker & service servicemedewerker
Startdatum:24-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3249 – 3249
Uren per week:24 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met NS via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures hillegom
  2. Medewerker Tickets & Service Servicemedewerker NS 24-05-2024

Bekijk ook andere vacatures