Vacature Secretaresse

Secretaresse in Haarlem

Functieomschrijving

Een notariskantoor in Haarlem zoekt een secretaresse! Ben jij de steun en toeverlaat met secretariële ervaring? Lees dan snel verder!

wat bieden wij jou
  • €2600 - €3000
  • Direct op contract
  • Centrum Haarlem - goed bereikbaar met OV
  • 32-40 uur
  • Secretaresse
  • Hecht en open team
wie ben jij

Jij bent een organisatietalent met een passie voor administratie en ondersteuning. Om de steun en toeverlaat voor de sectie Ondernemingsrecht te kunnen zijn, voldoe je aan de volgende criteria:

  • Secretariële opleiding of relevante werkervaring.
  • Ervaring met CODEX is een pré (maar geen must).
  • Eén tot twee jaar ervaring als Notarieel Ondersteuner op de sectie Ondernemingsrecht.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Enthousiast, leergierig en bereid om in een modern team te werken.
  • Minimaal vier dagen per week beschikbaar.
wat ga je doen

Als Notarieel Ondersteuner bied je essentiële administratieve en organisatorische ondersteuning aan de sectie Ondernemingsrecht. Je taken bestaan uit:

  • Dossierbeheer: Aanmaken en voorbereiden van dossiers, gegevens invoeren van cliënten en stukken opvragen in de dossiers, en ondersteuning bij het opstellen van offertes.
  • Correspondentie en Communicatie: Correspondentie voeren met cliënten en derden, opstellen van afschriften en facturen, en voorbereiden en notuleren van sectievergaderingen.
  • Juridische Akten: Basis (concept) akten opstellen en passeerklaar maken van notariële akten.
  • Agendabeheer en Planning: Agendabeheer en afspraken inplannen.
waar ga je werken

Deze notaris behoort tot een van de notariskantoren in Haarlem en onderscheidt zich door gespecialiseerde juristen die over de volle breedte op alle notariële rechtsgebieden diepgang bieden in hun dienstverlening. De sectie Ondernemingsrecht bestaat uit vier juristen, een paralegal en administratieve ondersteuning.

  • Een informele en gezellige, ‘no nonsense’ werksfeer.
  • Betrokken begeleiding van een team met enthousiaste collega’s.
  • Start met tijdelijk dienstverband (max 1 jaar), daarna vast dienstverband.
  • Verplichte deelname Notarieel Pensioenfonds.
  • Reiskostenvergoeding voor werknemers die buiten Haarlem wonen en 25 vakantiedagen, waarvan 1 of 2 dagen als verplichte vrije dag worden aangewezen.
  • Thuiswerken en eventueel benodigde faciliteiten zijn een bespreekbare optie.
  • Opleidingsmogelijkheden onder andere via Kennisorganisatie Netwerk Notarissen.
  • Wekelijks fruit van kantoor.
sollicitatie

Kun jij je vinden in deze vacature? Solliciteer direct met jouw CV en motivatie.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:notarieel secretaresse
Startdatum:05-06-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via secretarieel-nw@nl.randstad.com of Joyce Haaijer en Caroline Veling. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures hillegom
  2. Secretaresse Randstad 05-06-2024

Bekijk ook andere vacatures