Wat ga je doen?
Als Senior Operationeel Medewerker ben je verantwoordelijk voor het volledige logistieke proces van verschillende klantaccounts. Jij vormt de essentiële verbinding tussen klanten, het magazijn en andere interne afdelingen. Met jouw organisatorische talent en klantgerichte aanpak zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Je combineert operationele taken met commerciële activiteiten en ondersteunt het team bij complexere verzoeken.
Je beheert klantaccounts en onderhoudt contact met klanten, zowel telefonisch als per e-mail. Je brengt offertes uit voor specifieke transporten en factureert alle handling en transporten. Orders verwerk je in diverse Warehouse Management Systemen (WMS) en Transport Management Systemen (TMS). Daarnaast maak je de Transport Forwarding planning en stem je deze af met de Warehouse afdeling.
Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor:
Jouw kwaliteiten
Wat breng je mee?:
Wat krijg je ervoor terug?
Ben jij een ervaren expert in logistiek met een commerciële instelling? Voor een dynamisch logistiek bedrijf zijn wij op zoek naar een Senior Operationeel Medewerker die het team komt versterken. Deze functie bevindt zich op de operationele afdeling, strategisch gelegen naast het warehouse, wat zorgt voor een optimale samenwerking.
Wij bieden een uitdagende functie in een snel groeiend bedrijf waar geen dag hetzelfde is. Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling binnen een dynamisch team. Kom werken als Senior operationeel Medewerker bij onze klant waar je volop ruimte hebt om te groeien en te ontwikkelen. We bieden je een bruto maandsalaris vanaf € 3.000,-. Solliciteer nu en maak deel uit van het team!
Verder bieden we je:
Waar ga je werken?
Onze klant is een dynamische, snel groeiende onderneming, gericht op het verzorgen van speciale zendingen en snelle oplossingen in de logistieke dienstverlening. In 1989 is onze klant begonnen met het verzorgen van speciale zendingen vanuit haar hoofdkantoor op Schiphol-Rijk. In de loop der jaren zijn zij ons steeds meer gaan richten op totaal oplossingen voor logistieke vraagstukken. Of het nu gaat om het invliegen of –varen van goederen, de opslag en handling ervan, het vervoer naar distributeurs en/of eindgebruikers of RMA oplossingen op maat, onze klant levert altijd snel en met persoonlijke aandacht. Zo verzorgen zij onder andere alle zelfde-dag-leveringen binnen en vanuit Europa voor een van de grootste IT-bedrijven ter wereld. Onze 24-uurs afdeling geeft altijd gehoor aan spoedopdrachten. In geval van storingen of verplichtingen vanuit servicecontracten staan zij dag en nacht klaar.
Functie: | commercieel medewerker |
Startdatum: | 24-05-2024 |
Ervaring: | Senior management |
Educatielevel: | Lagere school |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3000 – 3500 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met UBN Uitzendbureau via chaima@ubnuitzendbureau.com of onbekend. Of bezoek hun website https://www.ubnuitzendbureau.com.
Deel de vacature:
Redactie Hillegomkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hillegom via Hillegomkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Hillegomkrant.nl.
© Hillegomkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.