Vacature Supply Chain Consultant

Supply Chain Consultant in Amsterdam

Bedrijfsomschrijving

De opdrachtgever is actief in de hele farmaceutische keten en heeft daarom een unieke positie in de Nederlandse farmaceutische zorg, zowel voor zorgconsumenten als voor de zakelijke markt. De opdrachtgever is daarmee toonaangevend marktleider. Wij zijn onder andere actief met de innovatieve farmaceutische groothandel en de toonaangevende apotheekketen BENU. Onze klanten zijn apothekers, apotheekhoudende huisartsen, zieken- en verpleeghuizen, leveranciers, zorgverzekeraars en consumenten. Bij de opdrachtgever werken ongeveer 5.000 medewerkers, die zich iedere dag inzetten om slimme, persoonlijke en toegankelijke zorg te bieden. Wij geloven in ondernemerschap en bevlogenheid. Gezamenlijk werken wij aan een optimale kwaliteit van zorgverlening. Mensgericht, vooruitstrevend en verantwoordelijk zijn belangrijke kernwaarden bij de opdrachtgever. Zo staan wij bekend bij onze cliënten en zo gaan wij met elkaar om.

De opdrachtgever bevind zich in Amsterdam West en is goed te bereiken vanaf Haarlem, Zaanstad, en Amstelveen. 

Functieomschrijving

Als Supply Chain Consultant zorg je ervoor dat onze supply chain soepel verloopt en we altijd genoeg voorraad hebben. Dit doe je door gegevens te analyseren en voorspellingen te optimaliseren, zodat we nooit tekorten aan geneesmiddelen hebben.

Je beheert en verbetert ons voorspellingssysteem (Slim4) en stelt regels op in Corticon en Slim4 om de voorraad van de groothandel en apotheken te beheren. Bij nieuwe klanten kijk je naar hun vraag en hoe dit onze processen beïnvloedt.

Je analyseert verschillende processen, zoals financiële zaken en prijswijzigingen, en maakt Power BI-dashboards om alles overzichtelijk te houden. Met deze analyses verbeter je onze service, voorraadbeheer en zorg je ervoor dat alles volgens de regels verloopt. Ook help je bij projecten binnen de supply chain en geef je input tijdens overleggen.

Functie-eisen
  • Een afgeronde WO-opleiding in Wiskunde of Econometrie is een pre;
  • Je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je bent sterk met cijfers en analyses en hebt ervaring met data-analyse en rapportages;
  • Je hebt ervaring met het ontwikkelen van bedrijfsregels met SQL;
  • Je hebt kennis van en inzicht in automatisering;
  • Je bent communicatief sterk en werkt graag samen met verschillende afdelingen;
  • Je bent analytisch en hebt een probleemoplossend vermogen;
  • Je bent mensgericht, vooruitstrevend en verantwoordelijk, passend bij onze kernwaarden.
  • Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal;
Arbeidsvoorwaarden
  • Een salaris tussen €3.234 en €4.660, afhankelijk van je kennis en ervaring (op basis van een 38-urige werkweek);
  • Eindejaarsbonus;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Mogelijkheid om zowel thuis als op kantoor te werken (hybride werken);
  • Thuiswerkfaciliteiten, zoals een extra scherm, toetsenbord, muis en een maandelijkse thuiswerkvergoeding;
  • Toegang tot een breed scala aan (online) trainingen en opleidingen voor je persoonlijke ontwikkeling;
  • Fiscaal voordelig producten aanschaffen via Fiscfree, zoals een (elektrische) fiets;
  • Pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek;
  • Aandacht voor je vitaliteit met onbeperkte toegang tot webinars, virtuele BodyFit-workouts en meditatiesessies


Functie:inkoper planner
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:VMBO/MAVO
Contracttype:Vast
Salaris:4660 – 4660
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via s.bow@werk.olympia.nl of Safira Bow. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures hillegom
  2. Supply Chain Consultant Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures