Allround administratief medewerker
Allround administratief medewerker (32-40u)
Samen met het team ben je verantwoordelijk voor het administratie proces van inkoop tot transport. Je verwerkt inkooporders en ontvangsten in het systeem. Je registreert inname en uitgifte van fust, registreert interne keuringsrapportages, meld partijen aan in het registratiesysteem van de BKD en hebt contact met de leveranciers en kwekers over de leveringen. Eventuele afwijkingen in inkoop stem je af met de sales afdeling, leverancier of de klant.
Wat verwachten we van jou?
Uitstekende beheersing van Nederlandse taal, een tweede taal als Engels of Pools is een pré.
Je hebt werkervaring in een soortgelijke functie.
Je bent geordend, accuraat en kan zelfstandig werken.
Je herkent de prioriteiten in de dagelijkse werkzaamheden.
Het seizoenskarakter van onze bedrijfsactiviteiten zorgt voor zeer afwisselende baan.
Geen dag is hetzelfde en dit vraagt stressbestendigheid, flexibiliteit en het in staat zijn het overzicht te bewaren.
Wat kunnen wij nieuwe collega's bieden?
Functie: | administratief medewerker |
Startdatum: | 28-11-2023 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Green Garden Flowerbulbs via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hillegomkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hillegom via Hillegomkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Hillegomkrant.nl.
© Hillegomkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.