Casemanager Omgevingsvergunningen
24-36 uur per week
minimaal € 3.895,- en maximaal € 5.621,-
Start jij binnenkort als onze Casemanager Omgevingsvergunningen?
In het kort
De functie
Noordwijk, een populaire en bruisende gemeente met prachtige stranden, bollenvelden en levendige dorpskernen, is sinds 2020 trots erkend als heilzame badplaats. Deze erkenning is ontvangen op basis van onder andere de kwaliteit van het zeewater, de klimatologische omstandigheden, de mooie omgeving en de diverse faciliteiten.
Als Casemanager behandel je aanvragen voor omgevingsvergunningen, die voornamelijk zijn binnenkomen vanuit de Omgevingsdienst omdat ze om maatwerk en expertise vragen. Het is aan jou de taak om te zorgen voor een evenwichtige toedeling van functies aan locaties.
Je adviseert over de complexere vergunningen bij planologische afwijkingen van het omgevingsplan. Met de komst van de Omgevingswet is er gekozen om de casemanagers een centrale rol te geven in de behandeling van initiatieven waarbij de senioren (planologen/ruimtelijke adviseurs) waar nodig ondersteuning bieden in complexe aanvragen.
Je bent het aanspreekpunt en de coördinator tussen initiatiefnemer, gemeentecollega's en de Omgevingsdienst.
Je gaat in gesprek met initiatiefnemers, haalt adviezen op bij collega's en je maakt vervolgens een zorgvuldige afweging en een definitief advies voor de vergunningsaanvraag.
Ook coördineer je de afwijkingsprocedures en bijzondere trajecten op basis van de Omgevingswet. Tijdens deze procedures bewaak je het proces en de tijd en houd je alle betrokken partijen op de hoogte van de voortgang. Jouw nauwkeurigheid en communicatieve vaardigheden komen hierbij goed van pas.
Met deze werkzaamheden ga je aan de slag
Jouw plek in de organisatie
Je komt te werken in een gemeente met ruim 44.000 inwoners, verdeeld over drie woonkernen. Bij een werkgever op weg naar een moderne, proactieve en dienstbare netwerkorganisatie met ruim 350 collega's.
Je gaat aan de slag in het team Ruimtelijke Ontwikkeling binnen het cluster Ruimtelijk Beleid en Advies. Het team van 8 collega's is verantwoordelijk voor het begeleiden van bestemmingsplanprocedures, omgevingsplannen en beoordelen van ruimtelijke initiatieven vanuit onze inwoners en onze bedrijven.
In onze relatief kleine en platte organisatie hechten we veel waarde aan het creëren van een diverse en inclusieve werkomgeving waar iedereen zich welkom voelt.
Dit breng je mee
Wat bieden wij?
, clustermanager ruimtelijk beleid & advies, beantwoordt ze graag telefonisch of per mail via of .
Solliciteren naar deze baan
Je kunt nog solliciteren t/m 11-06-2024
Functie: | casemanager omgevingsvergunningen |
Startdatum: | 22-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3895 – 5621 |
Uren per week: | 24 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Noordwijk via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hillegomkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hillegom via Hillegomkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Hillegomkrant.nl.
© Hillegomkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.