Vacature Commercieel medewerker binnendienst Retail

Commercieel medewerker binnendienst Retail in De Zilk

Functieomschrijving

Heb jij sterke communicatieve vaardigheden en oog voor detail? Ontdek een boeiende rol als de centrale schakel tussen sales, backoffice, administratie en support!

wat bieden wij jou
  • Direct op contract bij de opdrachtgever
  • Informele, no-nonsense organisatie
  • 32 uur
wie ben jij

We zoeken een enthousiaste ervaren commercieel medewerker Binnendienst. Als jij nauwkeurig en resultaatgericht bent, hart voor de zaak hebt en van nature oplossingsgericht bent ingesteld, dan zou jij wel eens perfect kunnen passen binnen het bedrijf. Het vermogen om klantrelaties te onderhouden is van onschatbare waarde.

  • Werkervaring in een binnendienst functie met de focus op het supermarktkanaal en retailers is een pre;
  • Ervaring met verkoopprocessen binnen de voedingsmiddelenindustrie;
  • MBO werk- en denkniveau (bij voorkeur een afgeronde commerciële opleiding);
  • Zelfstandig, proactief, analytisch en vastberaden;
  • Zeer nauwkeurig en gedreven om zaken tot de bodem uit te zoeken;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (een derde taal is een pre);
  • Ervaring met Officeprogramma’s (Word en Outlook);
  • Kennis van EDI en van Microsoft Business Central Kernwaarden is een pre.
wat ga je doen

Je bent verantwoordelijk voor:

  • het op tijd en correct verwerken, bewaken en afhandelen van verkooporders van de retailers;
  • het afhandelen van klachten en het oplossen en vastleggen van manco’s;
  • het bieden van commerciële ondersteuning aan het salesteam;
  • het optimaliseren van de dienstverlening.
waar ga je werken

Jij gaat aan de slag in een familiebedrijf die de lekkerste authentieke smaken van Afrikaanse, Caraïbische, Aziatische en Midden-Oosterse levensmiddelen aan supermarkten en groothandelaren levert. Het bedrijf is ontstaan voor de liefde en passie van authentieke grenzeloos eten en ze vinden een prettige en gezellige werksfeer erg belangrijk. In totaal werken er ongeveer 60 mensen binnen de organisatie.

sollicitatie

Ben jij degene die het team bij dit bedrijf gaat versterken? Solliciteer snel!

Heb je een vraag, bel of mail ons gerust via de onderstaande contactgegevens.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:commercieel medewerker binnendienst (administratief)
Startdatum:04-03-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via duin.en.bollenstreek@nl.randstad.com of 071 4061025. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hillegom
  2. Commercieel medewerker binnendienst Retail Randstad 04-03-2024

Bekijk ook andere vacatures