Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Hillegom

Functieomschrijving

Ben jij secuur, administratief sterk en heb jij graag een diverse rol? Wil je werken bij een internationaal, technisch en innovatief bedrijf in Hillegom? Lees dan snel verder en wie weet start jij snel met een nieuwe uitdaging.

wat bieden wij jou
  • uitzicht op dienstverband bij opdrachtgever
  • werken in Hillegom
  • 24 - 40 uur
wie ben jij

Jij bent een ervaren administratief medewerker. Belangrijk is dat je nauwkeuring kunt werken. Daarnaast vind je het leuk om allround bezig te zijn en ben je voor 24 uur per week beschikbaar. Het is eventueel mogelijk om het aantal uur uit te breiden naar 32-40 uur.

  • Kennis van Word, Excel en Outlook
wat ga je doen

Binnen deze functie krijg je een breed takenpakket. Taken die horen bij deze functie:

  • de administratieve kant van offertes aanvragen
  • inkoop orders maken
  • orderbevestigingen inboeken
  • nabellen levertijden en bewaken van de levertijdenbewaking
  • inboeken ontvangstgoederen
  • ondersteunen projectadministratie
  • office management taken
waar ga je werken

Je gaat werken voor een innovatieve machinebouwer voor interne logistiek. De machines die hier gemaakt worden, zorgen ervoor dat producten in het magazijn of logistieke hub efficiënt verzameld en verzonden worden. De machines worden in Hillegom geassembleerd en worden geïnstalleerd bij klanten in heel Europa die werkzaam zijn in de detailhandel, e-commerce of post- en pakketverwerking.

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:medisch-administratief medewerker
Startdatum:29-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via duin.en.bollenstreek@nl.randstad.com of 071 4061025. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hillegom
  2. Administratief medewerker Randstad 29-01-2024

Bekijk ook andere vacatures