Vacature Administratief Medewerker Personeelszaken/ KAM

Administratief Medewerker Personeelszaken/ KAM in Nieuw-Vennep

Wat ga je doen?

Griekspoor is een multifunctioneel familiebedrijf met ruim 100 medewerk(st)ers. Wij bieden diensten aan op het gebied van vaste- en beweegbare bruggen, grond-, weg- en waterbouw, openbare speelvoorzieningen en belijning.

Als administratief medewerker Personeelszaken/ KAM ga je administratieve ondersteuning bieden aan de afdelingen Personeelszaken en KAM. KAM staat voor Kwaliteit, Arbeidsomstandigheden en Milieu. De volgende taken vallen onder deze functie:

  • Het maken van toolboxen en het bijhouden van vervolgacties hierop.
  • Het bijhouden van registratiemeldingen en zorgdragen voor vervolgacties hierop.
  • Het maken en bijhouden van werkinstructiekaarten.
  • PBM-uitgifte registratie bijhouden.
  • Werkinstructies uitwerken.
  • Auditplanning maken en bijhouden.
  • Opleidingsmatrix bijhouden en termijnbewaking.
  • Maken van contracten en zorgdragen voor aanmeldingen in de personeelssystemen.
  • Contractverlengingen bijhouden en verwerken.
  • Bijdrage leveren aan Nieuwsbrief P&O/ KAM.
  • Ziek- en herstelmeldingen verwerken.
  • Digitaliseren personeelsdossiers.
  • Verwerken van beoordelingen.
  • Voorbereidende en uitvoerende werkzaamheden op het gebied van werving & selectie (uitnodigingen versturen, advertenties plaatsen etc.).
  • Overige voorkomende administratieve werkzaamheden binnen P&O en KAM.

Wat zoeken wij?

Wij zoeken een enthousiaste collega voor ca 24-32 uur per week, die een belangrijke administratieve bijdrage gaat leveren aan de afdelingen Personeelszaken en KAM. Je bent gemiddeld 3-4 dagen in de week inzetbaar, waarbij je ongeveer voor 60% ingezet zal worden voor de afdeling Personeelszaken en voor 40% voor de afdeling KAM. Van belang is dat je aan het volgend profiel voldoet:

  • MBO werk- en denkniveau.
  • Zelfstandig werkzaamheden kunnen uitvoeren.
  • Aantoonbare ervaring met het verwerken van administratieve data.
  • Flexibele houding ten aanzien van werktijden in drukke perioden.
  • Sterke communicatieve vaardigheden.
  • Representatief en goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Het belang van goede samenwerking in kunnen zien.
  • Bekend met wervingsactiviteiten en de verwerking daarvan.

Wij bieden:

  • Een goed salaris met aanvullende secundaire arbeidsvoorwaarden (waaronder - naar rato van het dienstverband - 26 vakantiedagen, 13 ATV dagen, 8,33% vakantiegeld en pensioen).
  • Een veelzijdige en afwisselende baan in een dynamisch familiebedrijf.
  • Werken in een hecht gedreven en ambitieus team.
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling.
  • Doorgroei- en individuele opleidingsmogelijkheden.
  • Gezellige en sportieve activiteiten, waaronder 2 x per week een bootcamp, een actieve personeelsvereniging en een vrijdagmiddag borrel in ons eigen bruin-café ter afsluiting van de drukke (maar ook zeker leuke) werkweek!

Meer weten over deze functie? Mail naar Richard van Steijn / .



Functie:administratief medewerker personeelszaken/ kam
Startdatum:16-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gebr. Griekspoor via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hillegom
  2. Administratief Medewerker Personeelszaken/ KAM Gebr. Griekspoor 16-11-2023

Bekijk ook andere vacatures