Vacature Financieel medewerker

Financieel medewerker in Hillegom

Bedrijfsomschrijving

Dit bedrijf is een specialist in brandveiligheid, verlichtingen en accu's voor de zakelijke projectmarkt.  Ze zijn vooral actief in de installatiebranche, onderwijsinstellingen, medische sector, bouwsector en afvalverwerking. Ze werken met de kernwaarde: Doelgericht, flexibel en loyaal. Met deze kernwaarden realiseren ze groei en innovatie voor onze klanten en plezier en ambitie in het werk.

Er hangt een informele en gezellige sfeer. Er werken ongeveer 18 collega's op kantoor. Je komt te werken in Hillegom, wat goed te doen is vanuit Leiden, Haarlem of de Bollenstreek. Naast een parkeerplaats voor de deur, kun jij ook makkelijk met de bus komen, deze is op loopafstand.

Functieomschrijving

Je bent samen met twee collega’s verantwoordelijk voor de gehele administratie. Je draagt bij aan het optimaliseren van bedrijfsprocessen binnen deze groeiende organisatie. Een hele diverse functie! Je bent verrantwoordelijke voor facturatie, crediterering, bankboekingen verwerken en inkoopfacturen inboeken. Samen met je collega's handel je de binnenkomende telefoontjes en mailtjes af. Omdat ze ook actief via de webshop verkopen verwerk je de binnenkomende orders en verzend je orderbevestigingen of verwerk je een retourzending. Verder houd je je bezig met de overige taken:

  • Betalingen van website orders checken en verwerken;
  • Debiteurenbewaking;
  • Creditchecks uitvoeren ;
  • Het opstellen van maand en kwartaal aangiftes.

Deze functie parttime of fulltime beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week. 

Functie-eisen

Je behoudt het overzicht, gaat goed om met wisselende werkdruk en stelt de juiste prioriteiten. Flexibiliteit, stressbestendigheid en een proactieve houding zijn erg belangrijk. Verder beschik je over:

  • Mbo of Hbo diploma in de richting van administratie;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je beschikt over werkervaring met een ERP systeem.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring tussen de €2.500 en €3.500 bruto per maand op basis van 40 uur;
  • 25 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
  • Pensioen- en bonusregeling;
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling;
  • Een eigen trainingsplatform met trainingen die je kunt volgen;
  • Direct op contract bij de opdrachtgever;
  • Elke week sluit je gezellig af met een teamborrel;
  • Regelmatig leuke evenementen die je absoluut niet wil missen!

Is deze functie echt iets voor jou? Solliciteer dan direct. Heb je nog een vraag, bel dan naar 071 566 57 24 en vraag naar Kiki of Eva.



Functie:financieel-administratief medewerker
Startdatum:05-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3500 – 3500
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via k.vanderborn@werk.olympia.nl of Kiki van der Born. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hillegom
  2. Financieel medewerker Olympia 05-03-2024

Bekijk ook andere vacatures