Vacature Inkoop assistent

Inkoop assistent in De Zilk

De afdeling Inkoop houdt zich dagelijks bezig met het beheren en bestellen van producten vanuit de hele wereld. Als inkoop assistent ben je verantwoordelijk voor het gehele administratieve inkoopproces, het verwerken van inkoopafspraken en het up to date houden van het voorraadsysteem.

Als Inkoop assistent ben je daardoor een belangrijke schakel in het team. Daarnaast schakel je ook met verschillende afdelingen zoals het magazijn en logistiek. Bovendien biedt deze functie veelal doorgroeimogelijkheden.

Waar houd je verder mee bezig als inkoop assistent?

  • Het invoeren & monitoren van inkooporders;
  • Het actualiseren van de gegevens van leveranciers, prijzen, leveringscondities producten;
  • Het tijdig activeren en monitoren van de voortgang van herverpakkingsopdrachten van onze producten;
  • Het najagen van documenten bij leveranciers;
  • Het controleren van ontvangstbonnen en facturen.

Functie eisen

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau; 
  • Uitstekende beheersing van Excel;  
  • Je bent cijfermatig ingesteld;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is een vereiste;
  • Accuratesse, gestructureerdheid, nauwkeurigheid en pro activiteit zijn essentieel voor deze functie.

Bedrijfsprofiel

Passie voor food en een sterk klantgerichte manier van werken zijn hét geheim achter het succes en de snelle groei van Unidex. Unidex is een familiebedrijf en produceert, importeert en exporteert een breed assortiment aan exotische voedingsmiddelen, variërend van kokosmelk, rijst, chilisaus, tot curry’s, gemberbier en frisdranken. Het assortiment is een goede mix tussen eigen merk, private label en retail brands. Het bedrijf kan bogen op een sterke positie bij zowel nationale food retailers, als groothandels en speciaalzaken.

Unidex beschikt over verschillende internationale productielocaties en levert in heel Europa met verkoopvestigingen in verschillende landen. Door te innoveren en continu te vernieuwen is het internationaal georiënteerd assortiment afgestemd op de wensen van de markt. Er worden met regelmaat nieuwe concepten ontwikkeld en vernieuwende producten gelanceerd. Als zelfstandigheid, persoonlijke verantwoordelijkheid en ondernemerschap jou aanspreken, dan bent je bij deze informele organisatie op je plaats.

Arbeidsvoorwaarden

  • Salarisrange variërend tussen de €2800 en €3400 euro bruto;
  • 24 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • Doorgroei mogelijkheden;
  • Een ‘niet-verzuimbonus’ van 2 extra vakantiedagen per jaar;
  • De optie tot het kopen van 5 extra vakantiedagen per jaar;
  • De mogelijkheid tot hybride werken;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 8% vakantiegeld;
  • Pensioenregeling;
  • Personeelskorting op onze producten.


Functie:Assistent inkoop
Startdatum:07-03-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2800 – 3400
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Proud People via kimberly.vicedomini@proudpeople.nl of 31355288366. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hillegom
  2. Inkoop assistent Proud People 07-03-2024

Bekijk ook andere vacatures