Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Hillegom

Functieomschrijving

Ben jij klant- en servicegericht, zijn problemen oplossen voor jou een eitje én behoud jij altijd overal het overzicht? Voor een modern bloembollenbedrijf zijn wij op zoek naar een administratief medewerker. Meer weten? Lees dan snel verder!

wat bieden wij jou
  • Uitzicht op dienstverband bij de opdrachtgever
  • Afwisselende baan
  • Flexibele werktijden in hoogseizoen en laagseizoen
  • informele en dynamische werkomgeving
  • doorgroeimogelijkheden
wie ben jij

Wij zoeken een administratief medewerker. Jij bent een spin in het web! Je houdt ervan om het proces van inkoop tot transport in goede banen te leiden, contact te houden met leveranciers en de benodigde administratie tiptop in orde te maken. Als ideale kandidaat:

  • beheers je de Nederlands en Engelse taal goed in woord en geschrift;
  • heb je ervaring met Excel en pakt andere computerprogramma’s snel op;
  • ben je geordend, accuraat, flexibel, stressbestendig en kan je zelfstandig werken;
  • heb je ervaring in een vergelijkbare functie;
  • kan je goed prioriteiten stellen;
  • kun je je verstaanbaar maken in een extra taal zoals Duits, Pools of Roemeens (pré).
wat ga je doen

Jij zorgt samen met het team dat het administratieve proces van inkoop tot transport goed verloopt. Op kantoor werken 12 collega’s. Denk hierbij aan: verwerken van inkooporders en ontvangsten in het systeem, registreren van keuringsrapportages, registreren van inname en uitgifte van fust, aanmelden van partijen in het registratiesysteem, contact onderhouden met kwekers en leveranciers over de leveringen, afstemmen van eventuele afwijkingen in inkoop met salesafdeling, leverancier of klant.

In het hoogseizoen (aug – nov) werk je 40 uur per week, in het laagseizoen is het mogelijk om zowel parttime als fulltime te werken.

waar ga je werken

Je gaat aan de slag bij een toonaangevend groothandelsbedrijf in de bloembollenindustrie waarbij kwaliteit, duurzaamheid en innovatie belangrijk is. Met een assortiment van meer dan 1000 soorten leveren ze aan klanten door heel Europa en daar buiten.

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:administratief medewerker subsidieaanvragen
Startdatum:08-03-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via duin.en.bollenstreek@nl.randstad.com of 071 4061025. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hillegom
  2. Administratief medewerker Randstad 08-03-2024

Bekijk ook andere vacatures