Functieomschrijving
Ben jij klant- en servicegericht, zijn problemen oplossen voor jou een eitje én behoud jij altijd overal het overzicht? Voor een modern bloembollenbedrijf zijn wij op zoek naar een administratief medewerker. Meer weten? Lees dan snel verder!
wat bieden wij jouWij zoeken een administratief medewerker. Jij bent een spin in het web! Je houdt ervan om het proces van inkoop tot transport in goede banen te leiden, contact te houden met leveranciers en de benodigde administratie tiptop in orde te maken. Als ideale kandidaat:
Jij zorgt samen met het team dat het administratieve proces van inkoop tot transport goed verloopt. Op kantoor werken 12 collega’s. Denk hierbij aan: verwerken van inkooporders en ontvangsten in het systeem, registreren van keuringsrapportages, registreren van inname en uitgifte van fust, aanmelden van partijen in het registratiesysteem, contact onderhouden met kwekers en leveranciers over de leveringen, afstemmen van eventuele afwijkingen in inkoop met salesafdeling, leverancier of klant.
In het hoogseizoen (aug – nov) werk je 40 uur per week, in het laagseizoen is het mogelijk om zowel parttime als fulltime te werken.
waar ga je werkenJe gaat aan de slag bij een toonaangevend groothandelsbedrijf in de bloembollenindustrie waarbij kwaliteit, duurzaamheid en innovatie belangrijk is. Met een assortiment van meer dan 1000 soorten leveren ze aan klanten door heel Europa en daar buiten.
sollicitatieKun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | administratief medewerker subsidieaanvragen |
Startdatum: | 08-03-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via duin.en.bollenstreek@nl.randstad.com of 071 4061025. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Hillegomkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Hillegom via Hillegomkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Hillegomkrant.nl.
© Hillegomkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.