Vacature Manager Facilitaire Dienstverlening

Manager Facilitaire Dienstverlening in Hoofddorp

Manager facilitaire dienstverlening

Wil jij werken in een dynamische én creatieve omgeving? Dan is dit je kans. Zet je talenten op het gebied van facilitaire dienstverlening in voor de geweldige activiteiten van Cpunt.

Cpunt is hét culturele hart van Nederland én van Haarlemmermeer in het bijzonder. Met een bibliotheek, een kunstencentrum, een theater én een poppodium is het één van de grootste en veelzijdige culturele centra van Nederland.

Als manager facilitaire dienstverlening ben je verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van de zes gebouwen van Cpunt. De gebouwen zijn geen eigendom van Cpunt, maar van de gemeente. Jij bent verantwoordelijk voor facilitaire contracten en leveranciersmanagement. Denk hierbij aan contracten voor o.a. schoonmaak, wagenpark, gebouwgebonden installaties en toegangsbeveiliging. Daarnaast geef je leiding aan een team van 7 medewerkers bestaande uit technisch specialisten, facilitair medewerkers en een helpdesk. Je zorgt voor zowel interne- als externe samenwerking, zoals met de gemeente en verschillende afdelingen, waarbij je de behoefte in kaart brengt en afstemming zoekt. Om verder te ontwikkelen en te professionaliseren neem je deel aan verschillende projecten zoals het implementeren van een facilitair systeem en verbeteren van de luchtbehandeling. Ontwikkeling, vernieuwing en kwaliteit staat centraal bij het nemen van beslissingen. Je rapporteert aan de directeur bedrijfsvoering en services.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Leidinggeven aan een team van 7 medewerkers
  • Verantwoordelijk voor onderhoud aan en de certificeringen van gebouwen en installaties
  • Opstellen en bewaken van het MJOP
  • Beheren van facilitaire contracten
  • Verantwoordelijk voor het samenstellen en beheren van het facilitair- en investeringsbudget
  • Deelname aan projecten en een bijdrage leveren aan het ontwikkelen van het facilitaire beleid

Jouw profiel

Jij wordt blij van een creatieve omgeving, leidinggeven en samenwerken met andere afdelingen. Je geeft op een coachende en sturende wijze leiding, zodat medewerkers zich verder kunnen ontwikkelen. Communicatief en sociaal ben je sterk en je vindt het geen probleem om op verschillende niveaus te schakelen en om te gaan met verschillende belangen en culturen. Je hebt ervaring met verandermanagement, dit is een belangrijk component in de rol als manager facilitaire dienstverlening. Verder ben je geduldig en kan je verwachtingen managen. Je neemt verantwoordelijkheid, gaat voor het resultaat en bent proactief.

Functie-eisen en competenties

  • HBO werk- en denkniveau in de richting van facilitair management of vergelijkbaar
  • Leidinggevende ervaring
  • Affiniteit met de culturele sector
  • Verbinder, empathisch, resultaatgericht, ondernemend en organisatiesensitief

Wat bieden wij?

Brutosalaris van maximaal € 4.956 op basis van een 36-urige werkweek (schaal 10 van CAO Openbare Bibliotheken) Pensioenregeling via het pensioenfonds Openbare Bibliotheken 25 vakantiedagen op fulltime basis Flexibele werktijden Online cursusomgeving via GoodHabitz Gratis lidmaatschap van de bibliotheek en korting op cursussen bij het kunstencentrum en kaartjes voor het theater of poppodium


Functie:manager facilitaire dienstverlening
Startdatum:17-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4956 – 4956
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met C. via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Hillegomkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de hillegomkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Hillegom
  2. Manager Facilitaire Dienstverlening C. 17-01-2024

Bekijk ook andere vacatures